ولکه پس از قرص الدی و نزدیکی؛ آیا احتمال بارداری هست؟
سلام شبتون بخیر ببخشید
من ۹روز مانده بود ب پریودیم پریود شدم
بعد ک تمام شدم فقط یک شب قرص ال دی خوردم
۳روز بعد رابطه داشتم باشوهرم ولی جلوگیری نکرد
دوروزبعد فقط چند قطره خون اومد دیگه چیزی نبود
احتمال بارداری هست؟؟
من ۹روز مانده بود ب پریودیم پریود شدم
بعد ک تمام شدم فقط یک شب قرص ال دی خوردم
۳روز بعد رابطه داشتم باشوهرم ولی جلوگیری نکرد
دوروزبعد فقط چند قطره خون اومد دیگه چیزی نبود
احتمال بارداری هست؟؟
7 تیر 1405