درد و سفتی شکم در هفته ۲۵ بارداری؛ طبیعی یا نگرانکننده؟
۲۵ هفته باردارم سه چهار روز سنگینی زیر شکم و واژن داشتم پریروز شکمم حالت درد زایمان سفت میشد و درد میگرف رفتم بیمارستان ان اس تی و آزمایش گرفتن گفتن مشکلی نداره ولی دیروز دکتر خودم گف خوب نیس باید تکرار میشده،الانم گاهی دلدرد و سفتی شکم دارم دکترم گف اگ ادامه دار شد برم بیمارستان ب نظرتون خطرناکه؟گاهی هم فشار ب مقعد دارمبیمارستان میگ هفته ت پایینه نمیتونیم کاریکنیم امروز سونو رفتم سرویکسم ۴۱ بود
7 تیر 1405