ترس از بیخوابی؛ آیا وسواس است؟
سلام جناب دکتر وقت بخیر سه ماهه ترس از نخوابیدن دارم اولش با بی خوابی شروع شد حدود دو ماهه دارم آسنترا ۵۰ میخورم و ترانکوپین ۲۵ خوابم خوب شده اما همچنان ترس از نخوابیدن دارم معنی خواب برام عوض شده نقشه مغزی دادم و به شدت عملکردهای مغزم بالا بود دکترم گف آسنترا را باید به ۲۰۰ برسونم و توپیرامات هم یک چهارم اضافه کرد که ترانکوپین را قطع کنه .مشکلم را چطوری حل کنم با دارو حل میشه با ادامه یا روانکاوی
7 تیر 1405