اقدام به بارداری با وجود داشتن پل کیستک؟

سلام من تخمدان پلی کیستک ضعیف در دوتا تخمدان دارم آزمایش دادم قندم ۱۱۳بود ک با مصرف قرص متفورمین۹۵شده اقدام به بارداری کردم الان۵روز پریدیم گذشته علایم دارم سینه هام درد میکنه و اینکه ترشحات پنیری و آبکی دارم ممکنه باردار باشم؟البته میوم هم چندتا زیر ۱۰میلی دارم
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
وقت به خیر عزیزم بله ممکن باردار باشین در طی هفت تا دو تا پنج روز اینده ازمایش خون بارداری بدین
0
سلام
در صورت تاخیر بیش از هفت روز آزمایش خوت بارداری انجام بدین
0
سلام
در صورت تاخیر پریود ازمایش خون بارداری چک کنید
0
سلام
با توجه به تاخیر پریود احتمال هست و تست خون بارداری بدهید
0
اگه تا 72 ساعت دیگه پریود نشدین ازمایش خون بارداری انجام بدین عزیزم

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.