اقدام به بارداری با وجود داشتن پل کیستک؟
سلام من تخمدان پلی کیستک ضعیف در دوتا تخمدان دارم آزمایش دادم قندم ۱۱۳بود ک با مصرف قرص متفورمین۹۵شده اقدام به بارداری کردم الان۵روز پریدیم گذشته علایم دارم سینه هام درد میکنه و اینکه ترشحات پنیری و آبکی دارم ممکنه باردار باشم؟البته میوم هم چندتا زیر ۱۰میلی دارم
4 تیر 1405