عدم کنترل قند خون علی رغم مصرف دارو؟

بیمار۸۰ ساله دیابتی با مصرف گلورنتا۱۰/۵ ودیابزید ۳۰ قبل از شام وناهار متاسفانه قندخون اصلا تنظیم نیست بعد ازغذا حدود ۳۵۰ وحاضر به استفاده از انسولین نیست کراتینین ۱/۹ وتحت درمان فشارخون با اینداپامید ۱/۵ واملودیپین دوبار وکونکور ۱ بار فشارخون تنظیمه لطفا جهت تنظیم قند راهنمایی بفرمایید
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
کسی که کراتینین بالا داره.
نمی‌شه دارو‌های دیابت راحت اضافه کرد کلیه اش اذیت میکنه.
بهتر است هر جور شده راضی کنید که انسولین بزنه.
بهترین راه حل این که تغذیه مناسبی تحت نظر پزشک داشته باشه

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.