علت تفاوت در قند خون ناشتا و ۳ ماهه چیست؟
به فاصله ی یکسال در دو نوبت ازمایش قند خون دادم .بار اول قند ناشتا ۱۱۴ دوساعته ۱۳۵ و ۳ ماهه ۴.۶ بوده . بار دوم ناشتا ۱۱۲ و ۳ ماهه ۵.۳ بوده. آیا مبتلا به پیش دیابت هستم؟ آیا نیاز به دارو دارم؟علت اینکه قند ناشتا بالا و قند ۳ ماهه مطلوب است چیست؟
4 تیر 1405