احتمال بارداری بعد از مصرف قرص اورژانسی و آمپول پروژسترون چیست؟

من ۱۸ اربیهشت روز آخر پریودم رابطه بدون دخول داشتم ولی ترسیدن قرص اورژانسی خوردم بعد ۲۱ روز ازملیش بتا منفی بود بعد آمپول پروژسترون پریود شدم/ بعد ۴۶ روز از قرص اورژانسی دوباره ارمایش بتا تتیر دادم ۲ بود دوباره فرداش روز ۴۷ از قرص اورژانسی ارمایش خون دادم ۰.۷ بود /روز ۴۸ از قرص/اورژانسی هم امروز بی بی چک متفی بود
احتمال بار داری هست ؟ ازمایش بدم دوباره امکان بارداری دارم هنوز بعد ۴۸ روز؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
خطر بارداری بسیار کم می‌شود در خد یک درصد

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.