احساس سرگیجه وسبکی سر قرص بیزوپرولول؟
سلام من چند روز پیش رفتم دکتر اکو و نوار گرفت گفت اکوت خوبه فقط Mr mild زده تو اکوم
من قبلا فشار خونم پایین بود یعنی طبیعی بود
ولی همون روز شده بود چهارده
دکتر قرص بیزوپرولول نوشت الان از همون روز هروقت میخورم سرگیجه وسبکی سر میگیرم
سینه سمت چپم میسوزه
چرا اینطوری شدم
چیکار کنم فشارم بیاد پایین
من قبلا فشار خونم پایین بود یعنی طبیعی بود
ولی همون روز شده بود چهارده
دکتر قرص بیزوپرولول نوشت الان از همون روز هروقت میخورم سرگیجه وسبکی سر میگیرم
سینه سمت چپم میسوزه
چرا اینطوری شدم
چیکار کنم فشارم بیاد پایین
3 تیر 1405