احساس سرگیجه وسبکی سر قرص بیزوپرولول؟

سلام من چند روز پیش رفتم دکتر اکو و نوار گرفت گفت اکوت خوبه فقط Mr mild زده تو اکوم
من قبلا فشار خونم پایین بود یعنی طبیعی بود
ولی همون روز شده بود چهارده
دکتر قرص بیزوپرولول نوشت الان از همون روز هروقت میخورم سرگیجه وسبکی سر میگیرم
سینه سمت چپم میسوزه
چرا اینطوری شدم
چیکار کنم فشارم بیاد پایین
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام و درود
احتمالا دچار افت فشار هستید، حتما فشلر خون و تعداد ضربان را اندازه گیری کتید، با پزشک معالجتان تماس بگیرید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.