چطوری با نوجوان پرخاشگر رفتار کنم؟

سلام دخترم خیلی پرخاشگره،به من و پدرش فحش میده و با برادرشم که ۱۵سالشه درگیر میشه.بردمش پیش روانپزشک ریسپریدون نوشت ولی نمیخوره و دیگه هم حاضر به مراجعه به روانپزشک و روانشناس نیست و تا حرف این موضوع میشه وسایلش رو پرت میکنه و خودزنی میکنه و میگه خودکشی میکنم.چیکار کنیم؟
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام
نگرانیتون برای دخترتون که باعث شده این سوال رو بپرسید قابل تقدیره، نوجوان در این سن بیشتر به شنیده و دیده شده احتیاج داره، لطفا خودتون و همسرتون به مشاور مراجع کنید تا بررسی دقیق رابطه‌ها صورت بگیره و راهنمایی لازم داده بشه، حتما لازم نیست الان دخترتون هم بیاد.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.