قطع کردن مصرف قرص اس سیتالوپرام؟
من ده ماهه اس سیتالوپرام مصرف میکنم از دوز دو و نیم میلی گرم شروع کردم تا بیست میلی گرم بعد خودم دو ماه دوماه دوز رو کم کردم از بیست میلی گرم کردم ۱۵میلی گرم بعد دوماه ده میلی گرم دوباره بعد دوماه پنج میلی گرم دوماهه آخر هم دو نیم میلی گرم بعدش قرص رو قطع کردم الان یک هفته ای نخوردم احساس تپش قلب و سرگیجه شدید دارم این از قطع کردن قرصه ؟چون التهاب معدم هم پیدا کردم نمیدونم از کدومشه
5 تیر 1405