شربت کتوتیفن برای نوزاد ٤ ماهه؟

سلام وقت بخیر پسرم ٣ ماه و ١٠ روزش بود ک دکتر واسه قرمزی شدید صورت و خشکی و قرمزی سکه ای بدنش پماد مومتازون تجویز کردن برای ١ هفته و شربت کتوتیفن شبی ١ سی سی ک گفتن شربت رو ادامه بدم الان ٤ ماه و ١٣ روزشه و هنوزم هر شب میخوره و پوستشم از همون بار اول مصرف خوب شد ولی خوندم ک خوب نیست؟؟چیکار کنم با قطع شربت دوباره بدنش میریزه بیرون
شیر خشکشم عوض کردم قبل دارو ولی بهتر نشد وزنش ۸/۴۰۰ بود تو ۴ ماهگی
18 اردیبهشت 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
معمولا مصرف هر گونه شربت آنتی هیستامین در سن زیر 6 ماه ممنوع است.
جهت درمان اگزمای پوستی به پزشک کودکان مراجعه نمایید تا راهنمایی شوید.
0
سلام
مصرف شربت کتوتیفن و هر آنتی هیستامین دیگر زیر سن 6 ماه ممنوع است
0
سلام
مصرف شربت کتوتیفن و هر آنتی هیستامین دیگر زیر سن 6 ماه ممنوع است

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.