شربت کتوتیفن برای نوزاد ٤ ماهه؟
سلام وقت بخیر پسرم ٣ ماه و ١٠ روزش بود ک دکتر واسه قرمزی شدید صورت و خشکی و قرمزی سکه ای بدنش پماد مومتازون تجویز کردن برای ١ هفته و شربت کتوتیفن شبی ١ سی سی ک گفتن شربت رو ادامه بدم الان ٤ ماه و ١٣ روزشه و هنوزم هر شب میخوره و پوستشم از همون بار اول مصرف خوب شد ولی خوندم ک خوب نیست؟؟چیکار کنم با قطع شربت دوباره بدنش میریزه بیرون
شیر خشکشم عوض کردم قبل دارو ولی بهتر نشد وزنش ۸/۴۰۰ بود تو ۴ ماهگی
شیر خشکشم عوض کردم قبل دارو ولی بهتر نشد وزنش ۸/۴۰۰ بود تو ۴ ماهگی
18 اردیبهشت 1405