کم شدن و کوتاه شدن دوره پریودی بعد از مصرف پروژسترون؟

سلام من کیست داشتم و تنبلی تخمدان دارم دکتر بهم قرص پروژسترون داد برای ده شب شبی دوتا روز نهم مصرف قرص من پریود شدمو الان روز سومپریودیم هست و پریودیم قطع شده و اینکه باید یکدوره دیگه از شب ۱۴ام پریودی قرص را ادامه بدهم
عادیه قطع شده پریودم؟؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
بله، طبیعی است.
پروژسترون خونریزی را کوتاهتر و سبکتر می‌کند.
قطع خونریزی در روز سوم طبیعی است.
طبق دستور پزشک از روز 14 سیکل ادامه دهید.
در صورت نگرانی با پزشک تماس بگیرید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.