همتیروئید دارم و با دفع بدتر میشود؟

سلام خسته نباشید با عرض پوزش
دخترم اما با رابطه از پشت دچار خونریزی شدم و یک توده های اطراف مقعدم باد کردن
یه مدت که گذشت از تورم اون توده ها کم شد و خونریزیم هم قطع شد اما با دفع بعدی باز هم به اصطلاح باد کردن العان حدود دوماه میگذره خیلی توده ها ورمشون خوابیده و اصلا حسشون نمیکنم خونریزیم هم کامل قطع شده یبوست دارم و با هر بار دفع باد میکنن توده ها
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
این علائم هموروئید (بواسیر) است نه مشکل تیروئید.
یبوست را با فیبر، آب فراوان و ملین ملایم درمان کنید.
از زور زدن خودداری کنید.
اگر توده‌ها دردناک شدند، به جراح مراجعه کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.