دلدرد و جسم سفت در سطح روی شکم؟

سلام وقت بخیر وقتی ایستاده یا نشسته هستم سمت راست بالا شکمم درد میکنه سونو دادم میگن چیزی نیست اما وقتی ایستاده هستم خودم دست میزنم رو شکمم یه چیزهای سفت و دردناکی میاد زیر دستم که فشارش میدم درد میگیره انگار که دیواره شکمم ملتهب شده باشه حالت رگ به رگی هست ولی وقتی حالت خوابیده هستم نیست چیزی خیلی استرس دارم گاهی تو مدفوع هم دانه سفید میبینم اگه میشه راهنمایی کنید،؟
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.