سنگینی قفسه سینه و سوزش گلو بعد غذا خوردن؟

سلام چندوقتی سوزش گلو شدید دارم بعضی وقت ها درد شکم امروز موقع غذا خوردن سنگینی شدیدی در قفسه سینه ای احساس کردم که قرص پرانول خوردم چون من مشکل فشارخون دارم دکتر قلب رفتم گفته برای فشار کاپتو پریل بخور اما من تپش دارم پرانول میخورم الان قفسه بهترشده اما فک پایین کمی احساس سنگینی دارم دو بار توی سال تا آلن اکو کردم که خوب بود آخرین بار۶ ماه قبل بوده مشکل قلبی یا گوارشی
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
این علایم با مشکلات گوارشی به ویژه ریفلاکس مطابقت بیشتری داره با پزشک داخلی یا گوارش مشورت کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.