خونریزی در هفته ده بارداری با ivf آیا سونوگرافی لازم هست؟

سلام،۹هفته و۲روز با ivf تخمک اهدایی باردارم،یکبار در هفته ۵ خونریزی داشتم که تشخیص هماتوم دادن،در هفته ۸ قلب جنین چک شد و گفتن هماتوم رفع شده،اما امروز دوباره خونریزی داشتم مثل همون موقع و با دوتا امپول پروژسترون و شیاف بازم میرم دستشویی چند قطره میاد لخته خیلی کم در اندازه عدس،مرکز گفتن سونو لازم نیست ولی خیلی نگرانم درد خفیف هم دارم
5 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.