کبودی در بازوها آیا خطرناک است؟
سلام وقت بخیر
۲روزه متوجه کبودی روی هر دو بازوی دست شدم که دست راست بزرگتر هستش.درد نداره البته روز اول از خستگی بازوها متوجه این مساله شدم.اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید.ممنونم
۲روزه متوجه کبودی روی هر دو بازوی دست شدم که دست راست بزرگتر هستش.درد نداره البته روز اول از خستگی بازوها متوجه این مساله شدم.اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید.ممنونم
4 تیر 1405