من دچار ریزش موی خیلی خیلی شدیدی شدم میشه بگید آزمایش چی بدم؟

یه چند وقته که دچار ریزش موی بسیار شدید شدم تاحالا آزمایش ندادم که علاش رو یدونم اما برای آزمایش عقدکه رفته بودم بهم کفتن کم خونی داری که با فولیت اسید رفع میشه و همه میگن احتمالن کم خونی مینور باشه و توی ریزش موها تاثیر داره ، میشه یگید باید چه نوع آزمایش هایی رو بدم ک علت رو بدونم
همیشه ضعف دارم و کم اشتها هستم و همیشه بیحال و خستهم رنگ و صورتم خیلی زره
7 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.