چطور جوش قفسه ی سینه رو درمان کنم؟
سلام وقتتون بخیر
من چن سالی هس قفسه ی سینم جوش میزنه گاهی کم میشه گاهی پر میشه کلا از بین نمیره به صورت ریزع ولی قرمز و بعضیاشون چرکی و این مدلی
یه سری محصولات استفاده کردم فایده نداشت
پانژل و شنیدم گفتم ببینم ایا موثر هس ادامه بدم زدنش و ؟؟ الان چن روزه دارم میزنم ولی خب تاثیر نداشته
و اینکه چجوری استفاده کنم برای قفسه ی سینه ؟ شب بزنم صبح بشورم؟ یا یک ساعت بعد بشورم ؟
من چن سالی هس قفسه ی سینم جوش میزنه گاهی کم میشه گاهی پر میشه کلا از بین نمیره به صورت ریزع ولی قرمز و بعضیاشون چرکی و این مدلی
یه سری محصولات استفاده کردم فایده نداشت
پانژل و شنیدم گفتم ببینم ایا موثر هس ادامه بدم زدنش و ؟؟ الان چن روزه دارم میزنم ولی خب تاثیر نداشته
و اینکه چجوری استفاده کنم برای قفسه ی سینه ؟ شب بزنم صبح بشورم؟ یا یک ساعت بعد بشورم ؟
4 تیر 1405