استفاده از ویتامین ای برای پیشگیری از کیست سینه؟

من اندومتریوز دارم و قرص ویزان و امگا۳ روزانه مصرف میکنم دکتر ویتانین ای ۱۰۰ هم تجویز کردن برای پیشگیری از کیست سینه میخواستم بدونم به جای خوردن هر روز ویتامین ای ۱۰۰ میلی میشه ویتامین ای ۴۰۰ میلی رو هفته ای دوبار مصرف کرد؟ آیا تاثیر هر دو برابر است ؟
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.