علت این چیزایی که ذکر کردم چی میتونه باشه؟

سلام من الان مدتیه نقاط مختلف سرم عضلاتم تیر خفیف میکشه اصلا آزردهنده نیست به مدت ۲۰ ۳۰ ثانیه تیر میکشه بعد خوب میشه دوباره چند ساعت دیگه رخ میده این تیر کشیدنا یه جا نیست مثلا هر دفعه یه نقاطی از بدن و سرم اینجوری میشه من داروی سدیم والپرواتم مصرف میکنم بعد سه سال به دستور پزشک دوزشو تغییر دادم بعد قطع کردم بعد دو ماه از تغییر دوز و قطعش این تیرکشیدنا شروع شد میشه دلیلشو بگید؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
این علائم جنبه عصبی داره و بهتره با پزشکتون مجددا مشورت کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.