مشخصات بارداری - چطور بفهمم آیا باردار هستم یا خیر؟

سلام خسته نباشید من در روز یکشنبه ۲۰مرداد اقدام به بارداری کردم دوس دارم بدونم باردارم یانه چندروزیه علائمی چون درد زیر ناف ولی خفیف دارم مثل پریودی ولی خفیف آیا من باردارم ؟
26 مرداد 1398

پاسخ پزشکان

0
سلام،
کمی برای تشخیص دقیق زود است.
در صورت تاخیر در موعد قاعدگی آزمایش خون بارداری (تست بتا) انجام دهید.
0
سلام
در حال حاضر بررسی بارداری ممکن نیست پس از تاخیر اقدام کنید
0
با سلام
در صورت تاخیر در پریود آزمایش خون بارداری بدهید
0
سلام
در صورت تاخیر پریود ازمایش بارداری انجام دهید

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

برای تشخیص بارداری بهترین راه انجام آزمایش خون یا آزمایش ادرار است.
علائمی مانند درد زیر ناف می‌تواند نشانه‌های بارداری باشد اما برای تایید بارداری نیاز به آزمایشات دقیق تر است.
برای اطمینان بیشتر از وجود یا عدم وجود بارداری به پزشک مراجعه کنید.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.