مدیریت افسردگی بعد از انتخاب رشته نادرست
سلام من پارسال بعد از کلی تلاش رتبه سه رقمی اورده بودم و عملا با یه انتخاب رشته نادرست(ناشی از فشار و تفکرات قدیمی خانواده) اون رتبه خوبو سوزوندم.رشته ای که مدنظرم بود بهترین بود، اما خانوادم مسخرش کردن. راجع بهش جوک ساختن.که فقط مجبورم کنن چیزی که خودشون میخانو انتخاب کنم. منم اونارو به خواستشون رسوندم.دیگه امکان انصراف و تغیررشته وجود نداره. الان افسردم. هرروز پر از پشیمونی و حسرت و غمم.هرروز.
5 تیر 1405