درمورد تییروییدکمکار و عوارض ان؟

چندین ساله تیروییدکمکاردارم حدود ۵ ساله روزی یک عدد لووتیروکسین ۱۰۰ ناشتا مصرف میکنم بطور منظم چکاپ میشم ولی حدود ۴ساله وزنم به مرور از ۶۵ به ۸۰ رسیده ریزش مو شدید خشکی پوست و درد مفاصل و یبوست واکثرا ورم بدن و پف صورت میکنم دکتر عدد میگه مشکلی نیست همه چی نرماله ولی دوز دارو همیشه همینه و عوارض هم سرجاشه
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
با وجود مصرف منظم لووتیروکسین، علائم شما نشاندهنده کمکاری ناقص است.
TSH، T3، T4 و آنتیبادی تیروئید را چک کنید.
دوز 100 ممکن است کافی نباشد.
به غدد مراجعه کنید.
0
با وجود مصرف منظم لووتیروکسین، علائم شما نشاندهنده کمکاری ناقص است.
TSH، T3، T4 و آنتیبادی تیروئید را چک کنید.
دوز 100 ممکن است کافی نباشد.
به غدد مراجعه کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.