خواهرم 8 سال دارد بعد دو روز خطرناک است؟

خواهرم ۸سال دارد دو روز پیش در خونه افتاد روش و سرش قسمت جلوییش زخمی شده روز اول خونریزی داشت روز بعدش استفراغ الانم دو روز گذشته حالش خوبه
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
وقت به خیر اگر خواب آلودگی، بی قراری، عدم تعادل در راه رفتن، تکرار تهوع و استفراغ نداشتن معمولا نگران کننده نیست
0
سرریز ادرار از ناحیه هایمن می‌تواند ناشی از نقص مادرزادی مجرای ادرار یا fistula اوروژینال باشد.
با توجه به سن بیمار، معاینه دقیق زنان و بررسی آناتومی مجرای ادرار ضروری است.
سونوگرافی لگنی و سیستوسکوپی برای تشخیص دقیق توصیه می‌شود.
این پاسخ جایگزین معاینه پزشک نیست.
0
سلام
اگر در حال حاضر ایشون علایم استفراغ، گیجی، خواب آلودگی ندارن دردی در ناحیه اسب دیده ندارن مشکلی نیست.
اما در هرحال محل آسیب دیده توسط پزشک معاینه بشه
0
در صورت تهوع و استفراغ و خواب آلودگی و گیجی به پزشک مراجعه کنید
0
سلام
در صورت علایم پرخطر شامل خواب آلودگی و تهوع و استفراغ مراجعه پزشکی داشته باشید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.