آیا میوم دیده شده در MRI خطرناک است؟
در فروردین ماه دوبار پریود شدم
مجدد که اردیبهشت پریود شدم قرص استروژن و پروژسترون مصرف کردم یه روز بعد از اتمام دارو حالت خونریزی خییییلی خفیف و خیلی کم داشتم که ۸ روز ادامه داشت
یک هفته بعد از اتمام خونریزی مثل دوره های قبل پریود شدم که پنج روزه بود
دکتر که رفتم سونو برام نوشتن که گفتن میوم داری و برای تایید تشخیص باید ام آر آی بدی که انجام دادم و توی ام آر آی گفتن میوم دارم آیا خطرناکه؟
مجدد که اردیبهشت پریود شدم قرص استروژن و پروژسترون مصرف کردم یه روز بعد از اتمام دارو حالت خونریزی خییییلی خفیف و خیلی کم داشتم که ۸ روز ادامه داشت
یک هفته بعد از اتمام خونریزی مثل دوره های قبل پریود شدم که پنج روزه بود
دکتر که رفتم سونو برام نوشتن که گفتن میوم داری و برای تایید تشخیص باید ام آر آی بدی که انجام دادم و توی ام آر آی گفتن میوم دارم آیا خطرناکه؟
5 تیر 1405