بیحالی، تنگی نفس و سنگینی قفسه سینه — چه احتمالی است
با سلام من یه مدته بی دلیل بی حال میشم به طوری که همش دراز کشیدم و در این حین احساس میکنم نفس کم میارم و قفسه سینم سنگین میشه و موقع پیاده روی حتی ده دقیقه یه شدت خسته میشم و بی حال انگار انرژی تو بدنم نیست سیستم ایمنی بدنم به حدی اومده پایین که هر روز صبح الکی الکی آبریزش بینی دارم عدد قند هم تو آزمایش ۱۰۷ هست این علاعم مربوط به قنده یا مشکل قلبی یا چیه خیلی بی انرژی شدم
1 تیر 1405