درد شدیددر زمان پریودی و بعد از ان مشکل اندمتریو؟
من درد شدید هنگام پریود و حتا بعد پریودی دارم رفتم سونو دادم گفتم اندمتریوز داری هردو لوله رحمم چسبندگی داره و تخمدانهام هم چسبندگی داره بهم گفتن ورژست بخور ولی منتها من دستور مصرفش یادم رفته لطف کنید بهم جواب بدین چ زمانی مصرف کنم واز روز چندم پریودی شروع کنم ممنون میشم
1 تیر 1405