شکستگی و پارگی تاندون انگشت اشاره دست راست بر اثر کار با دستگاه؟
سلام
من انگشت اشارم شکسته بود و پین گذاشته شده ولی سر پین داخل پوسته و من از روی پوست حس میکنم
آیا دکتر در مطب بی حسی میزند و روی پوست شکاف ایجاد میکند و پین ها رو خارج میکند
من میترسم که بیحسی نزند ،
من انگشت اشارم شکسته بود و پین گذاشته شده ولی سر پین داخل پوسته و من از روی پوست حس میکنم
آیا دکتر در مطب بی حسی میزند و روی پوست شکاف ایجاد میکند و پین ها رو خارج میکند
من میترسم که بیحسی نزند ،
3 تیر 1405