کاهش موقت حس مادری در ۱۰ ماهگی
من همونی هستم ک گفتم دختر۱۰ ماهه ای دارم ک چند روزی هست یکم حس مادریم نسبت بهش انگار کم شده.یکی دونفر از پزشکای محترم گفتن که میتونه طبیعی باشه.بقیه شروع ب سرزنش کردن اما صورت سوال من اصلا چیز دیگری بود.مثلاچه چیزهایی وجودداره که تو۱۰ماهگی باعث بشه مادر یهو احساس عادی بودن بکنه.عادی هست یان وخوشبختانه متوجه شدم تودورانpms بودموامروزپریودشدموخیلی بهترم.اعتمادبه نفسمم دوباره نسبت ب بینی دخترم برگشته
5 تیر 1405