اسهال در زمان اخر هفته دوم دوز ۵ طبیعی است؟
من شنبه هر هفته اسپارینا میزنم و این هفته دوم از سه شنبه اسهال شدید گرفتم که از نصف شب خیلی شدید شروع میشه و تا فردا ظهر یکم فاصلش کمتر میشه این امر طبیعی هست؟و من از بس اذیت بودم ی دونه قرص لوپرامید خوردم
4 تیر 1405