اسهال در زمان اخر هفته دوم دوز ۵ طبیعی است؟

من شنبه هر هفته اسپارینا میزنم و این هفته دوم از سه شنبه اسهال شدید گرفتم که از نصف شب خیلی شدید شروع میشه و تا فردا ظهر یکم فاصلش کمتر میشه این امر طبیعی هست؟و من از بس اذیت بودم ی دونه قرص لوپرامید خوردم
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
در دو هفته اول بعد از مصرف اسپارتینا عوارضی مانند اسهال و مشکلات معده شایع هستند که بهمرور رفع میشوند.
با توجه به اینکه در این مدت اب و املاح از دست میدهید، سعی کنید حتما میزان مایعات بدنتان را تامین کنید.
مصرف دوغ و همینطور پودر ors هم مفید است.
لوپراماید هم خوب است.
اما ضروری است که مصرف اسپارتینا تحت نظر پزشک انجام شود در غیر اینصورت در درازمدت، کاهش وزنتان پایدار نخواهد ماند.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.