علائم خرابی کاکائو چگونه است ممنونمم؟
درود درود ببخشید من یک شکلات کاکائو انگشتی تک تک از وسط نصف کردم و نصف شکلات خوردم طعم خوبی داشت ولی نصف دوم خوردم مزه بدی داشت دهانم تند و تلخ شد آیا امکان داره یک شکلات انگشتی قسمتی فاسد بشه و قسمتی سالم باشه ؟
الان حالت تهوع دارم باتشکر
الان حالت تهوع دارم باتشکر
14 اسفند 1404