احساس بیارزشی و ناتوانی؛ احتمالاً چه چیزی است؟
من نمیدونم بیماریم چیه نپرسیدم اما چندساله تحت نظر روانپزشک هستم دارو میخورم مشاوره هم میرم الان الانزاپین و فلوکستین میخورم میخام کارای خونم انجام بدم ولی نمیتونم خسته میشم الان با یه جمله همسرم ک بهم گفت یه کم به خودت بیا یه کاری کن به شدت بهم ریختم گریم گرفت احساس ناتوانی و بی ارزشی میکنم احساس میکنم مادر خوبی نیستم رشته تحصیلیم خوب نیست فکر میکنم لیاقتم مرگ هست ولی نمیدونم چطوری همه قرصام
7 تیر 1405