درمان سفت شدن سینه در شیردهی و ادامه شیردهی
باسلام
من یه نوزاد ۱ ماهه دارم که خودم شیر میدم از دیشب یه سینه ام درد میکنه و ورم کرده رفتم دکتر عمومی سفالکسین و استامینوفن داد خواستم بپرسم نظر شما چیه و نوزادم از این سینه شیر بخوره اشکالی نداره؟ هیچ ترشح غیر عادی هم نداره شیرش تمیزه
من یه نوزاد ۱ ماهه دارم که خودم شیر میدم از دیشب یه سینه ام درد میکنه و ورم کرده رفتم دکتر عمومی سفالکسین و استامینوفن داد خواستم بپرسم نظر شما چیه و نوزادم از این سینه شیر بخوره اشکالی نداره؟ هیچ ترشح غیر عادی هم نداره شیرش تمیزه
6 تیر 1405