به نظرتون این وضعی که دارم طبیعیه و گذراست؟

سلام یه دختر۱۰ ماهه دارم که شیرخودم رو میخوره چند روزی میشه یکم اون مهرمادریم خوابیده حس عادی بودن دارم و از عذاب وجدان دارم خفه میشم.دخترم بینی بزرگی داره و من اولا خیلی حرص میخوردم بعدش حرفای فامیل اذیتم میکرد میترسم اعتماد به نفس دخترم بیاد پایین و درآینده اذیت باشه چون اعتماد به نفس خودمم نسبت بهش انگار پایین اومده احساس میکنم علاقه بقیه بهش الکیه
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
با سلام،
نوزاد از بدو تولد تا سال‌های بعد و در دورانکودکی تغییرات ظاهری و فیزیکی زیادی می‌کنند و در زیر یک سال حتی ماه به ماه است و این تغییرات تحت تاثیر ژنتیک و بسیاری موارد دیگر است ! در واقع ژن‌های شما و پدرش و سایر اقوام است همان‌هایی که زبان به زیاده گویی باز کرده اند ! مشکل شما کمبود اعتماد به نفس خودتان است، اجازه ندهید دیگران به شما و دخترتان توهین کنند،: محکم و قاطع جلوی انها بایستید و اگر گفتند بینی اش بزرگ است اسم فردی که این حرف را زده بیاورید و بگویید به شما رفته ژنتیک است و امثال ان و بگوئید فرزندم زیباست و دوستش دارم اگر شما با من و فرزندم مشکل دارید با من در ارتباط نباشید و به روان شناس مراجعه کرده و روی مشکلاتتان مانند اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی و سایر موارد کار کنید و بدانید که شما بایستی بزرگ‌ترین حامی فرزندتان باشید و اگر دخترتان از کودکی وجود واقعی شما را در کنار خودش به عنوان مادر حس نکند، بد جور کلاهتان پس معرکه خواهد شد و عواقب بسیار سنگینی برای شما و دخترتان دارد

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.