به نظرتون این وضعی که دارم طبیعیه و گذراست؟
سلام یه دختر۱۰ ماهه دارم که شیرخودم رو میخوره چند روزی میشه یکم اون مهرمادریم خوابیده حس عادی بودن دارم و از عذاب وجدان دارم خفه میشم.دخترم بینی بزرگی داره و من اولا خیلی حرص میخوردم بعدش حرفای فامیل اذیتم میکرد میترسم اعتماد به نفس دخترم بیاد پایین و درآینده اذیت باشه چون اعتماد به نفس خودمم نسبت بهش انگار پایین اومده احساس میکنم علاقه بقیه بهش الکیه
3 تیر 1405