درمان لک و اسکار در ناحیهی پستان؟
عرض سلام و وقت بخیر خدمت پزشکان محترم. من در سینه هام موهای زائد و ضخیم دارم که برداشتن این موها باعث ایجاد موی زیرپوستی شد و در یکی از سینه هام سه سال پیش دقیقا کنار نیپلم با درآوردن این موها زخم شد و تبدیل به لک و برآمدگی شده، دکتر هم که رفتم به من گفتند که اسکار این ناحیه رو لیزر نمیکنند و کمی منو ترسوندند. الان واقعا برای رفع این مشکل باید چیکار کنم هیچ روش دیگه ای نیست که برطرفش کنه؟
3 تیر 1405