درمان و مراقبت جای سوختگی عمیق (کوتر) روی مچ دست
سلام، وقت بخیر.
آذرماه پارسال استخوان دستم شکست،عمل کردم،توی اتاق عمل دستمو با کوتر سوزوندن،اندازه یه سکه ، سوختگی درجه ۳، که هنوز بعد از ۶ماه جاش مونده روی مچ دستم،اوایل پمادعسل میزدم تازخمش بسته بشه،بعد که بسته شد استراتادرم دارم میزنم،پمادخوبی هست یانه؟جاش چندوقت میمونه؟چه پماد دیگه ای پیشنهاد میدید؟خیلی هنوز قرمزه جاش
آذرماه پارسال استخوان دستم شکست،عمل کردم،توی اتاق عمل دستمو با کوتر سوزوندن،اندازه یه سکه ، سوختگی درجه ۳، که هنوز بعد از ۶ماه جاش مونده روی مچ دستم،اوایل پمادعسل میزدم تازخمش بسته بشه،بعد که بسته شد استراتادرم دارم میزنم،پمادخوبی هست یانه؟جاش چندوقت میمونه؟چه پماد دیگه ای پیشنهاد میدید؟خیلی هنوز قرمزه جاش
17 اردیبهشت 1405