آیا اکسیژن خون زیر ۹۲ خطرناک است؟
سلام ، اکسیژن خون پدرم رو در خانه اندازه گیری کردم و بین ۸۵ تا ۹۵ دائما متغیره ، الان میگه حالم خوب نیست و سرگیجه دارم و انگار لب هاش کمی بی رنگ شده آیا خیلی خطرناکه؟
خودش قبول نمیکنه این ساعت اورژانسی ویزیت بشه ، باید چه کار کنیم حالش بد نشه؟
آخرین بار که گرفتم ۹۱ شده
مجازه قرص ناپروکسن بخوره چون سردرد داره؟
خودش قبول نمیکنه این ساعت اورژانسی ویزیت بشه ، باید چه کار کنیم حالش بد نشه؟
آخرین بار که گرفتم ۹۱ شده
مجازه قرص ناپروکسن بخوره چون سردرد داره؟
7 تیر 1405