ترس از مسمومیت دارویی کودک!!!!؟

سلام، پسرم ۶ سالشه و تقریبا ۲۰ کیلو هیتس، چند روزبه سرما خورده، من هر ۶ ساعت داروی دیفن هیدرامن و کوریزان دادم شاید از هر کدوم۵ سی سی، الان حواسم نبود به فاصله یک ساعت دوبار استامینوفن دادم، ۴ روزه دارم این داروها رو میدم خیلی نگرانم، نکنه دچار مسمومیت دارویی بشه!!!
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
شما بله.
سرماخوردگی نباید خودسرانه دارو به کودکتون بدید.
ممکنه ویروسی باشه و شما باید فقط با مصرف مایعات بیماری ایشون رو کنترل کنید.
در حال اگر اگر علایم خاصی ندارن نگران نباشید ولی دارو خودسرانه برای خودتون هم مصرف نکنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.