ممنون میشم بگین غلظت خون دارم یا نه؟
ببخشید من به چکاپ آزمایش دادم سالیانه آزمایش میدم مشکل خاصی ندارم فقط برای اطمینان سالیانه چکاپ میدم دکتر بهم گفت غلظت خون دارم توی ازمایشم هموگلین ۱۵.۱و هماتوکریت ۴۴.۲ و RBC ۵.۱۹ هست آیا بالا محسوب میشه چون همش تو رنج نرمال یود در ضمن ۱۷ سالم هستش
2 تیر 1405