لکه بینی قبل از پریودی دارم قرص لتروزل و آمپول آزادسازی تخمک؟

پنج روز مونده به پریودیم لکه بینی دارم و این ماه قرص لتروزل و آمپول آزادسازی تخمک هم هم دوتا زدم لکه های قهوهای کم رنگ و پررنگ میشه زیاد و کم میشه الان که فردا موعدمه بازم لکه بینی دارم این بار صورتی رنگ یعنی میخام پریود بشم یکم کمر درد دارم
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
احتمالا بارداری به و قوع نپیوسته و تحت نظر متخصص زنان باشید و ادامه درمان را انجام دهید
0
سلام
احتمال بارداری خیلی کمه باید درمان رو ادامه بدین
0
دارو‌های کمک باروری می‌توانند لکه بینی بدهند
این لکه بینی می‌تواند به نفع حاملگی هم باشد باشد

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.