آیا این علائم حملهٔ پانیک است؟
سلام حدودا ۲ ماهی هست این حالت ها رو دارم تو کل روز انگار پاهام حالت بی قراری داره و مور مور میشه دستام سرد میشه
گاهی اوقات استرس که میگیرم یا عصبی میشم چند باری هم پیش اومده بدون دلیل تپش قلب میگیرم دستام میلرزه بیحال میشم تپش قلبم در حدود ۳ یا ۴ دقیقس پاهام سنگین میشه و حالت بی قراری دارم سه هفته دیگه امتحان نهایی دارم میترسم اگه پنیک باشه سر جلسه حالم بد شه
اگه پنیک باشه تا ۳ هفته بهتر میشم؟
گاهی اوقات استرس که میگیرم یا عصبی میشم چند باری هم پیش اومده بدون دلیل تپش قلب میگیرم دستام میلرزه بیحال میشم تپش قلبم در حدود ۳ یا ۴ دقیقس پاهام سنگین میشه و حالت بی قراری دارم سه هفته دیگه امتحان نهایی دارم میترسم اگه پنیک باشه سر جلسه حالم بد شه
اگه پنیک باشه تا ۳ هفته بهتر میشم؟
3 تیر 1405