انتخاب محلول مناسب برای ریزش ارثی؟
سلام خدمت پزشکان محترم.
دو سوال دارم که جوابش برام بسیار مهم است ممنون میشم راهنمایی کنید.
ریزش مو ارثی دارم و تمایل به استفاده از فیناسترایدو دوتاستراید ندارم
بین محلول برند روکوگین ۱۰ درصد و ماینوسیوانجی کدام گزینه بهتریست؟
سوال۲ اینکه من سبیلم را زیاد کوتاه کردم و تا دو هفته دیگر جایی دعوت هستم و اگر موضعی ازماینوسیوانجی برای تسریع رشد سبیل استفاده کنم مناسبه؟(با توجه به مهارکننده dht)
دو سوال دارم که جوابش برام بسیار مهم است ممنون میشم راهنمایی کنید.
ریزش مو ارثی دارم و تمایل به استفاده از فیناسترایدو دوتاستراید ندارم
بین محلول برند روکوگین ۱۰ درصد و ماینوسیوانجی کدام گزینه بهتریست؟
سوال۲ اینکه من سبیلم را زیاد کوتاه کردم و تا دو هفته دیگر جایی دعوت هستم و اگر موضعی ازماینوسیوانجی برای تسریع رشد سبیل استفاده کنم مناسبه؟(با توجه به مهارکننده dht)
3 تیر 1405