من سیکل fet بودم که با لتروزول شروع کرده بودم دیروز انتقال جنین داشتم برای من دکتر آسپرین رو نوشته ۷تیر ،نمیدونم از ۷ تیر شروع کنم به مصرف قرص یا اینکه تا ۷ام بخورم ممنون میشم راهنماییم کنید .دسترسی به دکتر ندارم
2 تیر 1405
پاسخ پزشکان
0
از 7 تیر شروع کنید عزیزم و ادامه بدین تحت نظر پزشکتون
احتمالاً منظور پزشک شروع آسپرین از تاریخ ۷ تیر است و نگران نباشید؛ در بیشتر موارد آسپرین کمدوز برای کمک به لانهگزینی و بهبود خونرسانی رحم از روز مشخصشده شروع و تا انجام تست بارداری یا توصیه پزشک ادامه مییابد. راهکارهای عملی: - از تاریخ ۷ تیر بهعنوان اولین روز مصرف در نظر بگیرید و هر روز سر ساعت دارو را بخورید. - مطمئن شوید داروی تجویزشده «آسپرین کمدوز» است (معمولاً حدود ۷۵–۱۰۰ میلیگرم) و داروهای ضدانعقاد یا ضدالتهاب دیگر همزمان مصرف نکنید مگر تایید پزشک. - اگر پیش از ۷ تیر آسپرین مصرف میکردید، مصرف را ادامه دهید تا روز تجویز و سپس طبق نتیجه تست بارداری یا راهنمایی داروساز/پزشک تصمیم بگیرید. - در نبود دسترسی به پزشک، با داروساز یا مرکز درمانی محل تماس تلفنی بگیرید تا دوز و زمانبندی تایید شود. علائم هشدار: - خونریزی واژینال شدید یا افزایش ناگهانی خونریزی - درد شکمی یا کمردرد بسیار شدید همراه ضعف یا غش - کهیر، تورم صورت/لبها یا تنگی نفس (نشانه حساسیت) تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.