مصرف شربت تئوفیلین در کودکان - سلامتی و راهنمایی درمان
سلام دکتر خسته نباشید.من سرفه بعد از سرماخوردگی داشتم و دکتر رفتم و بهم شربت تئوفیلین جی داد و گفتش که هر ۸ ساعت ۵ سی سی مصرف کنم اما توی اینترنت خوندم که خوردنش برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع هست و خطرناکه.الان مت ۱۴ سالمه این شربت رو بخورم برام مشکلی به وجود نمیاره؟
16 دی 1402