زخم دست در اثر بریدگی و بعد از بخیه؟
انگشت شصت با تن ماهی برید و هم ریزی شدید بود، ۷ تا بخیه خورد و ۱۱ روز بعد باز کردم.
زخم بسته نشده ۲ ۳ روز بعد روی زخم باز شد و شبیه حالت سوختگی شده، خون ریزی داره یکم وای وقتی پانسمان رو باز میکنم. روی زخم هم انگار تازه است
چه کنم؟
زخم بسته نشده ۲ ۳ روز بعد روی زخم باز شد و شبیه حالت سوختگی شده، خون ریزی داره یکم وای وقتی پانسمان رو باز میکنم. روی زخم هم انگار تازه است
چه کنم؟
4 تیر 1405