زخم دست در اثر بریدگی و بعد از بخیه؟

انگشت شصت با تن ماهی برید و هم ریزی شدید بود، ۷ تا بخیه خورد و ۱۱ روز بعد باز کردم.
زخم بسته نشده ۲ ۳ روز بعد روی زخم باز شد و شبیه حالت سوختگی شده، خون ریزی داره یکم وای وقتی پانسمان رو باز میکنم. روی زخم هم انگار تازه است
چه کنم؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
به طور منظم از پماد‌های آنتی بیوتیک و زینک اکسید استفاده کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.