مشکل خشکی واژن واستفاده پمادهای تجویزشده برام چگونه استفاده کنم؟
من کیست سینه دارموکم کاری تیروئید وخشکی واژن دکتربرام پماداسترومارین وپمادواژیهیل تجویزکردن مشکلی برای سینه ام به وجودنمیادوهمزمان چطوری هردورواستفاده کنم زمان بزارم برای استفاده ازشون یانه؟
3 تیر 1405