لکهبینی بعد از قطع و شروع دوباره قرص جلوگیری
سلام
پریودهای من همیشه منظم بوده و دقیقا سیکل ۲۸ روزه داشتم
به خاطر جلوگیری قرص دورسبلا مصرف میکردم ولی اشتباها وسط قرص قطع کردم.
پریودم عقب افتاد و خون بارداری دادم منفی بود. ولی لکه بینی دارم. یک روز خیلی کم و خون قهوه ایی یک روز زیادتر و خون قرمز.
بهم گفتن دورسبلا دوباره مصرف کنم. الان ۱۰ روزه گذشته از مصرف ولی هنوز هموجورم.
به خاطر قطع قرص؟ آیا هرمون ها دوباره تنظیم میشن؟
پریودهای من همیشه منظم بوده و دقیقا سیکل ۲۸ روزه داشتم
به خاطر جلوگیری قرص دورسبلا مصرف میکردم ولی اشتباها وسط قرص قطع کردم.
پریودم عقب افتاد و خون بارداری دادم منفی بود. ولی لکه بینی دارم. یک روز خیلی کم و خون قهوه ایی یک روز زیادتر و خون قرمز.
بهم گفتن دورسبلا دوباره مصرف کنم. الان ۱۰ روزه گذشته از مصرف ولی هنوز هموجورم.
به خاطر قطع قرص؟ آیا هرمون ها دوباره تنظیم میشن؟
1 تیر 1405