علت افزایش آنزیم کبد بدون علامت
حدود یک ماه پیش آزمایش دادم اینم عکسش
مراعات غذایی میکنم و چربی و حجم غذام رو خیلی کم کردم وزن ناشتام ۷۲ و خورده ای بود گاهی تا ۷۳ و خورده ای الآن وزن ناشتام اومده ۷۰ و سه هفته هستش که مراعات غذایی میکنم و تقریبا ۴۰ تا ۵۰ دقیقه تردمیل میزنم تقریبا ۴۰۰ کالری هم میسوزونم من شب قبل آزمایش ماکارانی با نون تافتون که با شیره خرما درست شده خورد ۱۰ ساعت ناشتا بودم الکل مصرف نمیکنم علائمی ندارم
مراعات غذایی میکنم و چربی و حجم غذام رو خیلی کم کردم وزن ناشتام ۷۲ و خورده ای بود گاهی تا ۷۳ و خورده ای الآن وزن ناشتام اومده ۷۰ و سه هفته هستش که مراعات غذایی میکنم و تقریبا ۴۰ تا ۵۰ دقیقه تردمیل میزنم تقریبا ۴۰۰ کالری هم میسوزونم من شب قبل آزمایش ماکارانی با نون تافتون که با شیره خرما درست شده خورد ۱۰ ساعت ناشتا بودم الکل مصرف نمیکنم علائمی ندارم
6 تیر 1405