آیا از تماس زخم با شیر توالت عمومی باید نگران شد؟
التماس میکنم جواب بدید
من دیروز دستم ۲جا رو شستم با کاغذ برید
امروز تو پارک رفتم دسشویی و با همون دست شیر اب داخل دسشویی رو باز کردم.وقتی دستمو شستم و دستم سوخت یادم افتاد زخم بوده و دقیقا با همونجا شیر ابو بازکردم.خیلی نگرانم قرص پپ بخورم با نه.وقتی دستم با مایع سوخته ینی ویروسم ممکنه منتقل شه دیگه؟با اینکه زخم برای روز قبلش بود.بریدگی با کاغد
من دیروز دستم ۲جا رو شستم با کاغذ برید
امروز تو پارک رفتم دسشویی و با همون دست شیر اب داخل دسشویی رو باز کردم.وقتی دستمو شستم و دستم سوخت یادم افتاد زخم بوده و دقیقا با همونجا شیر ابو بازکردم.خیلی نگرانم قرص پپ بخورم با نه.وقتی دستم با مایع سوخته ینی ویروسم ممکنه منتقل شه دیگه؟با اینکه زخم برای روز قبلش بود.بریدگی با کاغد
1 تیر 1405